donderdag 26 januari 2012

update

Heey meiden,

Na een lange pauze ga ik weer wat meer met mijn blog doen. Om jullie even up to date te houden hier wat meer informatie: ik heb afgelopen jaar mijn examen afgerond en heb mijn diploma (vmbo-tl), Verder doe ik nu de opleiding kinder pedagogie en wil later graag iets gaan doen in die richting. Waarschijnlijk ga ik na mijn mbo opleiding nog een hbo opleiding volgen en dan wil ik meer de maatschappelijke richting op. Natuurlijk blijft beauty altijd nog een grote passie van mij en misschien ga ik in de toekomst een visagie cursus volgen.
                                           

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn blogs en binnenkort komen er weer beauty artikelen aan met o.a. veel mac en urban decay :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten